torsdag den 28. februar 2013

Hjælp..




Åh som jeg kommenterede på det første billede af disse, så tørrede farverne ikke helt op som forventet og den lille som skulle have været fin lys mint, blev meget tyrkis grøn - så sendte jeg manden i byen på vej hjem, for nu skulle den bare være lysegrå, men nu er jeg igen kommet i tvivl? Hvad synes i? Og forresten hvad gør i med lugt når i har malet med spray? De skal jo hænge på børneværelset, men det er jo noget af en heftig dunst.. Nå indtil videre står de i vores kæmpe skur/hobby rum og "dufter af".

2 kommentarer:

  1. Hej Louise

    Jeg stiller altid det jeg maler udenfor i et par dage, så syntes jeg det aftager, og kan komme ind igen!:0)

    Mvh Camilla

    SvarSlet
  2. Hej Camilla.
    Det er jeg glad for at du siger, man bliver bare lidt ekstra hys når det drejer sig om de små ikke? Håber i har det godt, hvornår starter du igen? Vidste ikke du havde en blog, men vil helst sikkert følge med, du er super dygtig :-)

    SvarSlet