mandag den 25. februar 2013

Hverdags luksus

Min mor fik i efteråret solgt sin store gamle villa, som min far og hende selv har bygget i tidernes morgen. Hun er i den heldige position at hun har kunnet købe et helt nybygget rækkehus og igår var vi ude for at købe lidt lækkert interiør og nøj hvor jeg dog under hende at forkæle sig selv, efter at hende og min far har gået med livrem og sele hele livet :)

Vi har derfor storshoppet Montana og min mor får en super lækker reol, som opfylder hendes behov og eftersom hendes sidste "stue-reol" holdt i 30 år, er det vist kun godt med langtids-holdbart design :) Jeg skal nok vise billeder når den er kommet og sat op, i mellemtiden vil jeg lige vise denne ståludgave, som jeg synes er SÅ lækker, men har (heldigvis) intet sted til den herhjemme


Du kan købe den Her og ellers vil jeg anbefale at kigge nærmere på deres nye hi-fi linje, med indbyggede højtalere (ja tak!!) og klaplåger - så smukt.

Det blev også til nogle Bestlite lamper, som jeg synes er så smukke og klassiske (og er også flotte om 10 år, hvilket jeg synes er vigtigt, når man køber design)



Vi var så heldige at få foræret denne smukke kubus skål og nej normalt får vi ikke så store gaver, bare fordi, jeg tror bare at min mor lod sig rive med og var heller ikke det der var tungen på vægt skålen i forhold til slutbeløbet :) så vi er bare nogle heldige og meget taknemmelige kartofler.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar