lørdag den 16. februar 2013

Home

Nå man starter med at renovere, hvad enten det er en 70'er villa, et gammel bondehus eller endda 00'ernes nybyg, er det vigtigt at man har huset for øje. Vores 70'er hus, har selvsagt mange skæve vinkler, de klassiske vinduer og "lavt til loftet". Jeg elsker at man kontra et nybygget hus, er nød til at indrette MED huset (og lidt uden om :)..) dog trives jeg meget dårligt med det dårlige naturlige lys indfald, så det er konstant i vores tanker, hvordan vi kan forbedre dette

En 70'er villa skal selvfølgelig have en pladespiller og selvom min mand synes den er knap så pæn, har vores, som jeg har arvet efter min far, en central placering i vores indretning. For mig rummer den mange dejlige minder og er med til at gøre vores hjem til hjem, frem for blot et hus.



Sidste sommer havde vi en del mere knald på farverne, men efter vi fik vores datter og hendes ting selvsagt har kolo-enormt mange farver (tak lamaze..) og det er alle vegne, fik jeg på et tidspunkt et flip og ryddede ud i vores egne. Dog tror jeg der sniger sig flere farver ind i løbet af foråret, det er alligevel ikke helt mig at køre Black and White :-)


2 kommentarer:

  1. Sådan, så kom du igang!!:)
    Flotte billeder, skøn tekst, det lover super godt!!:)
    Glæder mig til at følge med, og se hvad du har af ideer til indretning :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er glad for at du vil følge med :) jeg har virkelig mange ideer lige nu og glæder mig til at få smidt nogle af dem op :-)

      Slet