torsdag den 31. oktober 2013

Lagersalg

Jeg havde ellers ikke tænkt mig at nævne det, da jeg synes mange af de store blogs har lavet gode indlæg om alle efterårets lagersalg, men kan se mange ender herinde idet de især efterspørger Info omkring kähler lagersalget denne weekend. Så jeg kan prøve at svare på nogen af de spørgsmål og selvfølgelig komme med Info om tid, sted osv :)

Kähler startede allerede igår - hvis man følger dem på instagram, kunne man se der var mega kø - men de søde mennesker sørgede for både varm kaffe og tror endda sågar de kørte efter slik - thumbs up for kähler folket. Desværre kunne man også i kommentarfeltet læse vrede og utilfredse kunder som talte meget lidt pænt, hvad sker der med os kvinder? Altså kan vi ikke lige blive enige om, at det "bare" er keramik og Nice-to-have ikke need-to-have? Netop derfor tager jeg aldrig til børnetøjs lagersalg, det kan jeg simpelthen ikke overskue :) nå men min mor har faktisk lokket mig med imorgen, vi tager først derned ved frokost tid, så håber jeg det værste er overstået og så "nøjes" vi gerne med resterne fra de riges bord :) kähler skriver på deres facebook side, at de løbende fylder op, men selvfølgelig kun så længe de har :)




Muuto holder også lagersalg denne weekend - der var vi også forbi sidste år og ganske som med kähler, kom vi først op af dagen, der var stadig rigtig mange gode ting og de er virkelig søde til at fylde op - dog ingen soft grid pude til mig dengang, så hvis nogen falder over et par stykker denne gang, som de ikke skal bruge, så er jeg meget interesseret ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar