mandag den 7. oktober 2013

Andy Warhol

Jeg overvejer at sælge en af vores Andy Warhol posters - jeg har i sin tid givet en mindre formue for dem og fået dem sendt fra Japan, da jeg ikke havde fattet at de kunne købes til en ganske billige penge i Sverige - så et godt tip til dig, som bare må eje flere af slagsen, don't do Japan :)

Hvis du nu kan nøjes med én, så kom gerne med et bud på én af vores - den kan sendes uden ramme og man kan også købe rammen med, men så bliver det en selvhenter (eller vi kan finde ud af noget, hvis du bor i Køge området :) ...)




14 kommentarer:

  1. Hejsa
    Uha de er fine. Hvad er mål og hvad tænker du af pris?
    Ved du om de kan købes online i Sverige?

    Mvh

    Anja

    PS. Elsker din blog og indretning

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak fordi du følger med og din søde kommentar, det er jeg glad for :)

      Man kan ikke købe det online fra Sverige desværre - jeg tænker omkring 250kr plus Porto, hvad siger du til det?

      Slet
  2. Hej igen
    De er 100x70 ikk? Er det for begge to ;-) ? Hov så nu du skrev en af dem. Hvilken en sælger du af dem ?
    De er så fine

    Anja

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er for det ene :) du bestemmer selv hvilket, er glad for begge, men har kun det ene stående fremme :)

      Slet
    2. Og jo de måler 70*100, ved ikke lige hvorfor jeg glemmer det hver gang :)

      Slet
  3. Jeg tænker lige hvilken en. De er så fine begge to nemlig ;-) skal nok skynde mig;-)

    Anja

    SvarSlet
  4. Hvis det kan hjælpe, har jeg netop pakket "all is pretty" ned idag :)

    SvarSlet
  5. Hej igen
    Det er den jeg er mest hug på, tror jeg ;-) hvor har du købt rammen?
    Mvh.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare en fra ikea - den passer i deres standard rammer :)

      Slet
  6. Hay igen

    Cool de er til at få fat i. Hvad siger du til 215 + forsendelse på all is pretty

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ville rigtig gerne have 250kr pp :)

      Slet
  7. Åh hvis ikke du har solgt all is pretty, så kunne jeg nok godt have interesse...

    Sikke en fin blog du har, glæder mig til at følge den fremover..

    Simone
    Medvingerbagud.blogspot.dk
    Sberiksen87@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have :)
      Det er ikke solgt endnu, ville rigtig gerne have 250 plus Porto :)

      Slet
  8. Jeg vil rigtig gerne handle, sender du mig en mail notesbynote@gmail.com ;-)
    Hvad koster forsendelse? Anja

    SvarSlet