onsdag den 16. oktober 2013

Efterårsferie

Beklager den manglende opdatering, men vi holder efterårsferie og fødselsdag. Eller dvs barnet har lært at kravle op på stole og derefter videre til hvad som helst, så vi har travlt (og glæder os en lille bitte smule til at hun synes det er hyggeligt at sidde bare lidt stille -hvis det altså nogensinde kommer :)... ) på den anden side, skal man jo også bare glæde sig over at hun kan ;)

Nogen fylder 35 og det er ikke mig, selvom jeg til tider føler mig som en på 70, så har jeg stadig ikke ramt 30'erne endnu ;) men vi hygger og nyder rent faktisk at have massere af tid sammen med datteren. Det tror jeg faktisk ville være no.1 på listen, hvis man en dag skulle vinde mange mio, jeg ville "købe" os tid til det, man i virkeligheden aller helst vil bruge tid på - andre der kender den følelse? Nå men indtil videre glæder vi os rigtig meget til at blive færdige med vores tag og bryggers og så tror jeg faktisk vi skal have en laaaang periode uden projekter, hvor vi bare hygger (og laver julepynt- oh yes you Can Call me Gertrud Sand)










Ingen kommentarer:

Send en kommentar