søndag den 20. oktober 2013

Nyt til væggen?

Jeg er som sagt igang med at få flere farver ind i det sort/hvide og faktisk synes jeg det er sværere end som så - ved sort hvid går du aldrig helt galt i byen - det er os bare lidt kedeligt og upersonligt i længden.. Jeg er blandt andet igang med at udskifte forskellige prints og billeder rundt omkring i huset - pt er det over vores hvide skabe, hvor jeg skifter lidt ud.. Det der gør det svært, er vores meget personlige billeder i de hvide rammer, som ikke bliver skiftet ud, så det er noget som skal "passe" til på en eller anden måde.. Jeg startede med det store a fra playtype, men på grund af vore mørke stue, lignede det bare en stor sort plakat, så nu et det rykket i gangen, hvor det til gengæld er fantastisk.. Så prøvede jeg med den nye Arktis plakat fra Louisiana, som også er skøn, men denne fungerede slet ikke med vores nuværende billeder, så nu er den rykket i kontoret og plakaten med du udøende ord fra Hans Reitzels forlag er rykket i stuen.. Det er stadig ikke perfekt, men det fungerer for nu.. Jeg har lovet mig selv, ikke at købe nyt, før jeg er sporet mere ind på hvad det skal være, men måske disse 2 kunne være et bud? Ellers kunne jeg jo altid sende ind til homesicks indretningshjælp og få hjælp :)

Hvis I har nogle bud, må i meget gerne komme med dem :)





Disse posters kan købes her


3 kommentarer:

  1. Det er godt nok nogle fine plakater du har fundet der. De er tilpas enkle og alligevel meget stemningsfyldte. Jeg har forelsket mig i nogle smukke plakater fra Nanna Kiil, de kunne måske også være noget for dig? http://nannakiil.tictail.com/products/prints-a3

    SvarSlet
  2. De er godt nok fine - 1000 tak for link og fedt med noget inden for en overkommelig prisramme også :)

    SvarSlet
  3. Har du stadig din Arktis plakat? Og er du interesseret i at sælge den? Jeg har været på udkig efter den i spå lang tid nemlig :). Mikkel 21239262

    SvarSlet