tirsdag den 9. september 2014

Men så kom hverdagen :)

Af en eller anden mystisk årsag, har jeg ikke kunnet uploade billeder og det udgør ret meget i et blog indlæg, så derfor denne stilhed. Vi håber det er løst nu og det kører, for jeg har mange fine billeder i forhold til vores nye lejlighed. Vi er ikke færdige (hvornår bliver man mon det?) men vi kører på og det bliver mere hjemligt hver dag :)

Først vil jeg vise jer lidt (håbløst outdatede) billeder fra designtrade. De mange nyheder fra de store designere, har vi allerede set tonsvis af gange, så jeg vil istedet vise nogle af de mange gode upcomers og mine personlige favoritter ;) afslutningsvis var jeg og en masse andre inspirerede bloggeren til et fint lille event hos Lucie Kaas, hvor jeg forelskede mig i deres fine sengetøj af økologisk bomuld. Olivia ønsker sig det klart i junior str ;)











Ingen kommentarer:

Send en kommentar