torsdag den 11. september 2014

5 minutters pause

Für mich danke - vi er halvanden flyttekasser fra at have pakket 150kvm hus og 60kvm garage/skur, ud på 94kvm lejlighed. Udover det, så nærmer jeg mig min første opgave aflevering på diplomen med hastige skridt, det er travlt, men skønt. Lige nu har jeg lige 5 minutter for mig selv, normalt vil jeg have forkælet mig selv med kaffe - men har allerede drukket så meget, at jeg muligvis ville få koffein chok ;)

Jeg har samlet lidt ønsker til vores lejlighed. Har tidligere nævnt, at vi leder efter ny sofa og vi er IKKE enige :) disse forskellige ting er alle fra ilva - jeg har ikke handlet i ilva i flere år, da jeg egentlig havde parkeret det som lidt for kedeligt, men enten har jeg ændret smag, eller også har de strammet op ;) sofaen ville jeg elske, tæppet ville jeg have 2 af til vores gang og den fine skammel ville bare pynte gevaldigt. Ingen af delene er vanvittigt dyre, det sværeste ville klart være at få overtalt manden.... :)






2 kommentarer:

  1. Sååå fine ting! Din blog er super fin :)
    Håber du vil kigge forbi vores blog på sundesager.dk
    Knus Amalie

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Amalie - 1000 tak ☺️ og det vil jeg i hvert fald, har lige været inde og lure og det kommer som kaldet, da vi i den grad har brug for lidt inspiration til sund og lækker mad ☺️

      Slet