søndag den 15. december 2013

Så gik bloggen i stå...

Og jeg overvejede at forære datteren til naboen - altså den søde af dem, ikke de gamle og sure, så slemt står det dog ikke til endnu :) men vores barn har altså valgt, at hendes liv er for kort til at bruge det på at sove - til gengæld tror jeg at mit liv bliver lidt kortere for hver nat jeg ikke sover... Heldigvis er hun faktisk strålende humør når vi alle er vågne om dagen, jeg tror det er det der redder hendes røv :) men nok brok herfra, jeg ville bare lige hilse på, når nu jeg havde 5 minutter helt for mig selv - håber i har det godt?


2 kommentarer:

  1. Årh... kender følelsen, og kan ikke huske hvornår jeg sidst kunne nøjes med en Tall, når jeg vågnede :-) Men ved heldigvis af erfaring, at det bliver bedre med tiden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh det lyder dejligt, altså at det bliver bedre... Og heldigvis har jeg fået en kaffemaskine i fødselsdagsgave, så nu kan jeg i det mindste lave god stor kaffe ;)

      Slet