mandag den 16. december 2013

16. December

Nogen har fødselsdag og fylder 28 - men søde kvinder på instagram, har forsikret mig om at jeg først skal være voksen og alvorlig om 2 år, så der er håb endnu :)

Jeg har fået lov til at sove længe idag - dvs. jeg sov til 8.20, rævesov til 8.40 og besluttede derefter, at det var fjollet, når jeg kunne høre at mand og barn hyggede i stuen.. Åh det var tider, dengang man uden problemer sov til kl.11-12 stykker ;)

Vi har hygget hele dagen og haft besøg af bedsteforældrene til kaf' og boller - har fået skønne gaver, blandt andet disse skønne smykker fra stine a - resten viser jeg imorgen, hvor der også kommer en lille julekonkurence fra skønne Pernille/krea_pernille :)






6 kommentarer:

  1. Tillykke. Det lyder som en rigtig hyggelig dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have - det var en skøn dag, kunne ikke have ønsket mig den bedre :)

      Slet
  2. forsinket tillykke og jeg kan absolut skrive under på at man først er voksen og ansvarlig og meget fokuseret når man runder de 30! ( vi er samme alder pt)

    // Rikke //

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen det lader til at jeg slet ikke skal bekymre mig ;) dog blev jeg skudt til 32 igår, det er jeg ikke kommet mig over endnu..

      Slet
  3. Et forsinket tillykke :-) Og hvad hedder du mon på Instagram Louise?
    /Rikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Louiseoest - den er knap så boligrelateret - meget barn og endnu mere fis og ballade ;)

      Slet