lørdag den 23. marts 2013

Lagersalg goodies

Vi var til muutos lagersalg - ja vi var der faktisk 2 gange, for første gang var der mega kø og jeg er ikke så god til alt for mange vilde lagersalgs-mennesker, så vi kørte ud og hyggede os og kørte forbi på tilbage vejen igen. 2. Gang var der ikke kø og de folk som står for det var virkelig flinke og det var ret stille og roligt :)

Fik disse ting til en ganske god penge, der var stadig mange ting tilbage og der bliver sat mere frem imorgen, så det kan godt betale sig at komme forbi der hvis man havde det i tankerne :) desværre var de all out for soft grid puderne, der skulle jeg nok have kastet mig ud i den første kø for at nå, nå jeg må bare spare op :)




3 kommentarer:

  1. Ej nogle fine ting! Hvad måtte de slippe for de ting, som du har købt? og kan du huske, hvordan priserne cirka var?
    Overvejer stærkt et besøg i morgen nemlig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov Sophie fik ikke lige trykket på svar, men det var til dig :)

      Slet
  2. Priserne var meget rimelige, lamperne gav jeg 150kr for stk og knagerne 320 for sættet, jeg kiggede mest lamper da jeg har noget for dem og de var også meget rimelige, hvis der er noget specifikt du tænker på så spørg, måske kan jeg huske det :) tror godt det kan betale sig at tage afsted imorgen, der var stadig meget, undtagen puderne :P

    SvarSlet