torsdag den 7. marts 2013

Kalender

Uh lige om lidt kalder hverdagen igen og barselsboblen skal brydes. Lillepigen skal i vuggestue - hun er klar (moren er mindre klar) og jeg skal starte på mit job på en døgninstitution igen. På mange måder tror jeg det er en fordel for lillepigen at jeg arbejder døgn, da hun kommer senere i institution og jeg har fri flere hverdage, udfordringen er nærmere at det er begrænset hvad manden og jeg kommer til at se hinanden og selvfølgelig planlægning, planlægning, planlægning. Derfor må vi have en stor kalender, hvor vi kan skrive vagter, aftaler, hvem henter og bringer osv osv - jeg har fundet et par stykker, nogen mere til pynt end andre ;)










Pt. ender det nok med enten den fra playtype eller blok kalenderen :)
Playtype kalenderPrintable geometri kaldenderSort lunar kalender Astrologi kalenderBlok kalender

Ingen kommentarer:

Send en kommentar