mandag den 29. december 2014

Køkkenet - et sminket lig ;)

Håber I alle har haft en dejlig jul, som blev præcis som I ønskede. Jeg formår altid at blive overvældende og føle mig enormt forkælet - måske er det fordi jeg har fødselsdag d.16.dec? Uanset hvad, så føler jeg mig i hvert fald enormt heldig.

Som sædvanlig helt ude af kontekst har jeg endelig fået taget et par billedet af vores køkken hvor der er nogenlunde ryddeligt og stort set af-julet. Køkkenet er faktisk det rum jeg holder allermest af - det danner ramme for alle vores måltider, mange snakke og rigtig meget hygge. Køkkenet er ikke nyt, det ville være synd at sige, men nogen gange synes jeg faktisk at der er mere historie i det gamle :)

Lidt før og efter billeder:







Efter :)








3 kommentarer:

  1. Wauw jeg er imponeret over forandringen. Vild flot. Hvor har du mon købt læder til grebene?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette - tak skal du have ☺️ Jeg mener at have købt det på læderiet.dk i sin tid. Faktisk var det resterne til et projekt som ikke blev til noget - meget heldigt i sidste ende 😉

      Slet
  2. Hvad hedder farven du har brugt til væggen?

    SvarSlet