mandag den 4. august 2014

Lejlighed part 1

Vi fik nøglerne til vores nye hjem i fredags og har boet i murbrokker lige siden (overdrivelse fremmer forståelsen ;) ..) men vi har hevet det underlige loft ned i stuen - et svæveloft med spots i siden. Vi har fået 15 cm højere til loftet og skal bare have et helt almindeligt hvidt loft :) i køkkenet sker der også en masse - overskabene er kommet ned og jeg har overmandet savsmuldstapetet. Nu skal der pudses og poleres, males og male gulve (yaii) og ellers bare indrettes. Vi glæder os virkelig meget til at flytte ind, omend det bliver vemodigt at sige farvel til den gamle gule 70'er hytte :)

Et par (eller 10) før billeder



















2 kommentarer:

  1. Pyha, vi er i samme situation lige nu. Det savsmuldstapet.. Ham der opfandt det, skal ikke ønske sig at møde mig ;-) Hold op det er som en tornado af mini tændstikker, når man begynder at hive det ned..
    Spændende at følge med i jeres projekt.
    Pøj pøj :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg nåede at tænke "hvorfor gik jeg igang?! Køkkenet kunne jo sagtens bruges" - men er glad for at jeg vandt kampen, det var det sidste rum med savsmuld, så forhåbentlig har vi pæne vægge alle steder lige om lidt ;) jeg forsøger at huske at tage billeder imens, men det er ikke alt som er enormt spændende at kigge på bagefter.. Hehe

      Slet