lørdag den 4. januar 2014

Godt nytår

... Sagde jeg, som den sidste i verden :) håber I kom godt ind i det nye år - jeg selv var på arbejde og det var en kæmpe fest. Måske det skulle være et nytårsforsæt eller bare et løfte til sig selv (jeg har aldrig nytårsforsæt, da det er mit indtryk, at disse kun holder første uge af januar alligevel ;) ...) mere umiddelbar livsglæde - for det er der på mit arbejde og det er skønt :)

Nå men jeg ville lige vise et diy fra Ikea  som jeg faldt over igår - kobber har længe været en kæmpe trend, omend har jeg ikke lyst (eller råd) til at udskifte alt hvad jeg ejer og har, da jeg helst vil investere i noget langtidsholdbart (og da jeg er vokset op med alt i kobber-messing-marmor) bliver det heller ikke til de store investeringer her :) mange er selv gået i gang med spray-dåsen, men der er jeg også så tosset, at jeg synes den matte kobber er lidt kedelig i forhold til den mere skinnende - men nu faldt jeg altså over disse hylder - ikke at vi har brug for flere hylder, men så vidt jeg kan læse mig til, er der brugt kontaktfilm og måske man kunne pakke noget andet ind? Som f.eks. en lille bakke til det forskellige rod som man får samlet sammen på spisebordet?




2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det er nemlig smart - hvis jeg finder et sted med pænt glat kobber film, skal jeg nok smide et link :)

      Slet