søndag den 23. juni 2013

Ønsker til terrassen

Så kom der alligevel lidt ønsker til terrassen :)

Vi har besluttet selv at bygge en sandkasse, så bestemmer vi selv mål og udseende, det er jo en fordel.. Engang imellem tror jeg dog vores liv ville være lidt nemmere, hvis vi bare købte en fin lille en i byggemarkedet, som bare lige skal skrues sammen og så er der klar til leg, men sådan er vi åbenbart bare ikke :)

Nå men her er et par ønsker til at friske lidt op på terrassen - bevæger mig lidt hen af det retro look igen, hvis ikke jeg kan slå de gule mursten ihjel, kan jeg jo lige så godt lære at elske dem :)


Jeg ville gerne have 2 stole til vores havebord, istedet for de tunge hvide af træ. Disse er fra idemøbler. En hængekøje til gyngestativet (og gerne tid til at ligge i den), 2 loungestole i sort, for at komme lidt væk fra det "hvidskallede" look, begge dele fra ikea. Jeg har en ide om at gå på jagt efter gamle køkkenkrukker på min mors loft, genbruger osv og forsøge at holde liv i nogle store grønne planter i dem, nu må vi se hvordan det går :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar