søndag den 28. juli 2013

Berlin vol. 4

Så er den lille familie vel hjemme igen, efter en skøn skøn ferie i Berlin - denne gang boede vi i Prenzlauer Berg,  hvilket er et fantastisk område for børnefamilier og alle andre for den sags skyld. Vi har nydt at være væk hjemmefra og bare have tid sammen. Vi har været på marked, i kinder friluftsbad, zoo og meget mere. De fleste billeder er af den lille fis (can't help it, hun er jo bare lækker) men jeg har også lige et par stykker, som jeg også har smidt på instagram :)



Oreo iskage - don't do it, den var blød og vammel og jeg var nød til at spise 2, da jeg var så sliksulten..



SÅ tæt var jeg rent faktisk på et levende dyr (geden altså) man skal jo være et godt eksempel, så klappede den selvfølgelig lidt på hovedet - børn fornemmer nemlig slet ikke hvis man ryster af skræk (okay så slemt var det ikke, men dyr er jo utilregnelige)



Måtte på et tidspunkt tage et billede af mig selv i spejlet, blot for at dokumentere, at jeg rent faktisk også havde været med ;)



Ja den lille nægtede pure at spise andet end brød og pommes, så i frygt for at casteren fra de unge mødre skulle ringe (Who am I kidding, er jo aaalt for gammel...) fandt jeg mig selv i færd med at koge æblegrød, så kom man rimelig hurtigt ned på gulvet igen, efter at ha' været cool mom på Roskilde og storby ferie ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar